Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén.

10/8

Publicerad 2014-08-10 13:39:26 i Allmänt,

Hej,
Efter en helt fantastisk helg så är jag påväg till Stockholm för att ta emot kunder och leverera bord.
Vill bara tacka alla kunder för de fina kommentarerna och bilderna ni skickar till mig.
 
Vill ni också ha ett marmorbord från Kasenberg och bor i södra sverige så får ni gärna maila eller ringa mig då jag ska ut på en liten roadtrip i slutet på augusti.
 
[email protected]
www.kasenberg.se
instagram: louishagg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén. Så tänkte jag när jag startade Kasenberg. Jag tillverkar soffbord, sidobord, hallbord och även matbord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela