Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén.

Första veckan efter semester

Publicerad 2014-08-06 09:02:00 i Allmänt,

Förra veckan var det första riktiga jobbveckan efter semestern.
Ordrar har rullat in under sommaren och allt skulle nu levereras till Stockholm och ut till er kunder. 
 
 
 
 
 
 
 
 
På fredagen packade jag in några bord i bilen för att bege mig till Alingsås och Göteborg för att sedan åka Göteborg - Karlsborg - Stockholm.
 
 
 
 
Nästa tur kommer att ta mig till Göteborg och Malmö i slutet på augusti/ början på september.
Så för beställning av bord hör gärna av er till mig på [email protected]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén. Så tänkte jag när jag startade Kasenberg. Jag tillverkar soffbord, sidobord, hallbord och även matbord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela