Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén.

Göteborg och Malmö

Publicerad 2014-08-07 08:45:00 i Allmänt,

God morgon från ett regningt Stockholm!
 
Jag ville bara säga att leverans till Göteborg och Malmö börjar närma sig och jag behöver få in era beställningar så snart som möjligt.
Maila mig på [email protected] för mer information om priser, datum och leverans.
 
Skriv gärna staden i rubriken i mailet så underlättar de för mig :)
 
Jag kommer att ta en lastbil och köra ner själv. Så denna gången kommer jag att stanna på ett ställe i Göteborg och ett ställe i Malmö för att underlätta.
 
Givetvis om ni bor mellan Stockholm och Göteborg eller mellan Göteborg och Malmö så kan jag stanna på vägen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén. Så tänkte jag när jag startade Kasenberg. Jag tillverkar soffbord, sidobord, hallbord och även matbord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela