Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén.

Välkommen till Kasenberg!

Publicerad 2014-08-05 14:49:00 i Allmänt,

Hej och välkomna till Kasenbergs egna blogg.

Här kommer jag att uppdatera er med bilder från kunder, priser, nya leveranser och ni kommer även att få följa med när jag reser runt till er och levererar borden.

För beställning av mina marmorbord så är ni välkomna att maila mig på [email protected] eller besök min hemsida www.kasenberg för yttligare information.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén. Så tänkte jag när jag startade Kasenberg. Jag tillverkar soffbord, sidobord, hallbord och även matbord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela