Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén.

2/11

Publicerad 2014-11-02 12:04:32 i Allmänt,

Hej,
Jag får be om ursäkt för dålig uppdatering här men dagarna går i ett.
Den sista leveransen för iår börjar närma sig och det blir till Göteborg och Malmö igen. Så nu är de sista veckan ni har på er att lägga en beställning.
 
Annars så kör jag på som vanligt i butiken, och alla ni som har beställt 100*60 bord och hallbord får gärna komma och hämta dem under denna veckan. Jag kommer att vara här nu under v.45 måndag-onsdag 13-18.30
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén. Så tänkte jag när jag startade Kasenberg. Jag tillverkar soffbord, sidobord, hallbord och även matbord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela