Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén.

Marmor

Publicerad 2014-09-09 11:24:10 i Allmänt,

Hej,
Det är fullt upp för Kasenberg och därför har denna sidan fått lida lite.
 
Det är så roligt att ni är så många som beställer bord och tusen tack för alla fina kommentarer gällande mina marmorbord.
 
Just nu håller jag på att göra om i mitt egna hem och givetvis har jag hela kasenbergs serie hemma. Så min tanke är att ni ska få följa med i omvandligen och få lite inspiration om hur man kan ha hemma och vart alla marmorbord passar :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kasenberg

Stilrent, tidlöst och prisvärt men utan att tumma på kvalitén. Så tänkte jag när jag startade Kasenberg. Jag tillverkar soffbord, sidobord, hallbord och även matbord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela